SERWIS I KONSERWACJA

Podstawowe czynności Serwisowe:

1. Oględziny, wysłuchanie uwag użytkownika dotyczących systemu telewizji przemysłowej, Zapisanie i umieszczenie uwag w notatce służbowej. Odpowiedź na zadane pytania.

Punkty kamerowe:

a) sprawdzenie instalacji , rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia urządzeń

b) sprawdzenia poprawności działania wszystkich kamer , łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie ;

c) sprawdzenie zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich;

d) sprawdzenie czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i są sprawne;

e) sprawdzenie rejestratora i jego obsługi zgodnie z procedurą zakładu instalacji CCTV;

f) sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia transmisji wizji przy współpracy z odpowiedzialną władzą albo zainteresowanym centrum odbiorczym;: g) sprawdzenie czy system CCTV jest całkowicie w stanie gotowości do pracy.

2. Zleceniodawca umożliwi Zleceniobiorcy realizację jego obowiązków, w szczególności poprzez zapewnienie dostępu do CCTV oraz stworzenie możliwości kontroli jego sprawności .

3. Naprawy urządzeń i instalacji, wykraczające poza czynności określone w pkt.1. dokonywane będą według następujących zasad:

a) nieodpłatnie przez okres trwania umowy, z uwzględnieniem odpłatności za zastosowane nowe elementy.

b) odpłatnie po upływie okresu o którym mowa w ppkt.a;

c) odpłatnie w przypadku stwierdzenia dewastacji urządzeń i instalacji, ingerencji w nie osób nieupoważnionych przez Zleceniobiorcę lub naruszenia plomb gwarancyjnych;

d) odpłatnie w przypadku uszkodzeń wynikłych w wyniku wyładowań atmosferycznych oraz uszkodzeń instalacji energetycznej.

e) odpłatnie, bez względu na okres użytkowania, dla urządzeń i instalacji dostarczonych lub wykonanych przez Zleceniodawcę bądź inną firmę czy osobę.

f) nieodpłatnie comiesięczna archiwizacja danych

g) nieodpłatnie, 2 razy w miesiącu, zgrywanie materiałów dowodowych na nośnikach danych (na zlecenie)

4. Odpłatne naprawy urządzeń i instalacji oraz montaż urządzeń dodatkowych dokonywane są na podstawie odrębnych zleceń. Zleceniodawca powinien w szczególności: a) zlecić wykonanie odpłatnej naprawy na uzasadniony wniosek Zleceniobiorcy oraz umożliwić mu wykonanie związanych czynności,

b) odebrać komisyjnie wykonane prace w ciągu 2 dni od daty powiadomienia przez Zleceniobiorcę, w przypadku zwłoki w protokolarnym odebraniu pracy w całości lub części Zleceniobiorca wystawi jednostronny protokół który stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT.

5. W przypadku, o którym mowa w pkt.4. Zleceniobiorca, po uzyskaniu informacji o niesprawności CCTV i umożliwieniu mu dostępu do niego, niezwłocznie w czasie nie dłuższym niż 24 godzin dokona niezbędnych napraw.

6. Zleceniodawca wyznacza _________________________________________( imię i nazwisko oraz stanowisko), jako osobę reprezentującą jego interesy, która zobowiązana jest do stałej współpracy ze Zleceniobiorcą.

7. Zleceniobiorca i Zleceniodawca zachowają w tajemnicy wszystkie informacje, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zleceniodawcy w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu